Thursday, December 8, 2011


8grudzien2011 r popoludnie u nas Swiateczne... chooc dlugo tu nie zagladalam dzis jest wyjatkowy dzien, nie tylko dlatego, ze wlasnie ubralismy choinke wystrojona w zeszloroszne pierniki...bo te z tego roku dopiero czekaja na pomalowanie,ale przede wszystkim pisze, bo dzis Krzys konczy 30lat! Kochany Braciszku, dzieki Tobie te 30lat takze mojego zycia jest radosniejsze, ciekawsze,a przede wszystkim wspolny czas jaki razem spedzilismy pozwala mi czuc, ze zawsze jest ktos kto mnie kocha blisko mne... nawet jak byly walki, to i tak okazywales mi milosc przez to, ze razem ze mna plakales jak nie chcialam chodzic do przedszkola, czy mialam przekuwane uszy... ;) najfajniejsze uczucie to miec Brata!! i to takiego wspanialego jak mam ja!!! DZIKUJE Ci za to wszystko i w dniu twoich urodzin zycze Tobie, zeby twoje zycie bylo pelne milosci, szczescia i zdrowka, a marzenia ktore masz w glowie stawaly sie rzeczywistoscia jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki... zza 7 gor i morz podsylam z Tomem razem buziaki, no i zeby bylo bardziej swiatecznie w dniu twojego sweta my juz ubralismy chojne!!!!

No comments: