Friday, July 6, 2007

07.07.2007r.

Ewa Langoria slub dzisiaj wziela.....i sto tysiecy innym osob, czy "siodemka" przyniesie im szczescie, czy wierzycie w magie liczb, znaczenie kiedy kto sie urodzil, itd....ja chyba raczej tak, ale od siodemki wole "13"!
Ale ktory numer przyniesie mi szczescie w zyciu opowiem pod jego koniec, czyli jeszcze troche...
Wrzucam troszki fotek z Zakopca, gdzie bylam chwilke z Mama, Babcia i Ciocia! tam spedzilam mile chwile i chyba jest mi dobrze jak widze zielone kolory, usmiechy najblizszych, truskawki, no i tyvh goroli! Hej!
Trzy pokolenia:Zosia(mama),Gojda(ja),Ola(babcia)

a to maly gorol na Krupowkach
w dolinie Rybiego Potoku -(Morskie Oko)...(dzieki Krzys;)
spiacy rycerz, czyli Giewont widziany z mojego okna w Zakopcu
a to krzyz na tym samym Giewonciu, ale juz widziany z odleglosci blizszej....;)
na Giewoncie bylam w tym roku juz trzeci raz w moim krotkim zyciu, za kazdym razem jest to fajowe doswiadczenie. przyznam tez, ze poprzednie dwa zyczenia wypowiadane podczas wspinania sie wlasnie na ten szczyt chyba mi sie spelnily...
a jak bedzie z tym trzecim??....
czas mi pokaze, a ja jak sie spelni na pewno o tym napisze...

1 comment:

kszynio said...

Jedno sprostowanie dotyczace opisu pod pieknym zdjeciem Goni znad Morskiego Oka. Położone jest ono w Dolinie Rybiego Potoku, a nie jak pisze autorka "w dolinie Morskiego Oka" :-p