Wednesday, December 23, 2009

chwale sie piernikami..;)
a tu w szkole z Nako,Michalem i Isoproam24 grudzien2009r czwartek;)
jedna z moich ulubionych dat..dzisiaj Wigilia!
Kochani moi, ja jestem w swoim zywiole, bo mama dzien zaplanowany na 29 godzin, a doba tu za 7gorami i lasami trwa tez 24...
wiec generalnie nie wyrabiam sie z jego realizacja w 100%...
cierpia na tym dzisiaj na ten przyklad moje wlosy, bo nie wyrobilam sie do fryzjera....i podloga...ale to mniej wazne..jutro tez jest dzien, a tu od10.30 jest fryzjer...
podloga..udaje, ze nie widze brudu...
na dworze mam 25C i wczoraj zdalam ostatni egzamin na pierwsza klase po 3tyg. nauki..
wiec jak wczoraj uslyszalam komplement, "jestem latawica z papierami na pierwsza klase, bo to ze jestem pierwsza klasa to wiadomo od dawna.."...
no wiec jestem z papierami latawica...a komplement, kochanski,co?
no, ale wlasnie takie mam Swieta kochanska atmosfera, rozdaje dzisiaj w szkole pierniki, ktore przypalilam troche robiac do 2.30 w nocy...i ide wieczorem na kolacje do Dominiki, ma byc rybka i krewetki...
nie martcie sie Kochani, bo chyba Wam tam przy tych zielonych chojnach,pieknym bialym sniegu i cudownie zastawionym stole mnie bardziej brakuje...
nam polakom kojarzy sie wlasnie tak Wigilia i Swita...
ale, ze ja mam slonko i palme na pasterce, to sie raczej brechtam, gdzie ja jestem niz smuce...
nie moge tylko wlaczac koled i zaczynac myslec za duzo, bo wtedy lezka na pewno sie zakreci...
ale za rok tez sa Swieta i tamte wiem, ze dla mnie bede z Wami!
BUZIAKI
Wszystkiego Dobrego!

No comments: