Monday, March 8, 2010


08marzec2010

"...Marzec, Marzec pieknie sie wystroil...
wkole,w kole miedzy dziecmi stoi...

i gromadke usmiechnieta pyta jakie dzisiaj swieto...
zapamiaetaj sobie dzisiaj jest Dzien Kobiet..."

tak piosnke kiedys Kyl spiewal bedac przedszkolakiem, a ja zaspiewalam Tomowi w samochodzie dzis rano jak stalismy w korku w dubaju...
nie znal Chlopak, a ja mialam zabawe bo widzialam mine Kyla z jaka ta piosenke 25lat temu nam spiewal... dzisiaj komunistyczne swieto podobno, ale niestety, albo na szczescie rajstop nie dostalam... gozdzika tez nie! mam nadzieje, ze ktoras z Was tak, bo to fajny symbol tego dnia dziewczynek! ja zaraz po pieknych zyczeniach Mamusi i rozmowe z Misiakiem z Wawy spedzilam smieszy ranek w Dubaju, popoludnie z Domi na plazy, gdzie plywalysmy w morzu zajadajac owoce i wycieszke rowerowa przez paki stolycy, kochasnki i leniwy wieczor wAbu z moim Mezszyzna, a teraz do Was podsylam moje tulipany z Monachium kochane Dziewczynki z zyczeniami duzo usmiechu, szczescia, slonka i milosci kazdego kobitki! zasypiam juz na stojaco, aby moc wstac rano o 6 zjesc sniadanie w abu, potem lunch w chmurach i napic sie drinka w Niu Jorku wieczorem.... buziaki

No comments: