Friday, March 5, 2010

5marzec2010

budze sie w wiosennej europie...
a dokladnie Monachium, pieknie za oknem ide zaraz po tulipany do sklepu, bo juz sa pachnace i w roznych kolorach ...
zabiore je dzisiaj wieczorem do Abu, co by przywiesc wiosne na putynie i bede podziwiac jak pachna...

Jestem tutaj juz 24h i nadrabiam zaleglosci w rozmowach z Wami Kochani...
od razu kojarzy mi sie co napisala mi kiedys moja Nataszka :
" Friends are like a stars,
U don't always see them, but U know thery're always there..."
i tak wlasnie jest...
chociaz nie zawsze Was widze , przez dlugi czas nie rozmawiamy ze soba, bo ja zalatana, a Wy zasypani sniegiem...
wiem, ze jestescie i macie mnie w swoich serduchach, tak ja ja Was!
i to jest piekne!
bo przeciez gwiazdek tez nie widzimy codziennie, ale wiemy, ze sa na niebie
i kiedy czasem latem polozymy sie na pachnacej trawie, lub suchym piasku pustyni i popatrzymy na nie w ciepla lub za goraca noc mozemy zobaczyc je w calej swojej pieknej szacie i podziwiac jak pieknie swieca dla nas kazdego dnia...
chociaz my kazdego dnia na nie nie patrzymy, one sa dla nas tam wysoko kazdego dnia...a raczej kazdej nocy!
tak samo jest z przyjaciolmi Kochani...
jestescie dla mnei i mam nadzieje, ze ja dla Was na niebie lub ziemi kazdego dnia...
ale nie zawsze znajdziemy chwilke, zeby na siebie popatrzec, porozmawiac i docenic nasze piekno...
za to Wam dziekuje, ze chociaz mam dobre usprawiedliwoenie na swoja nieobecnosc obok Was,
to kiedy spojrzycie w niebo i zobaczycie gwaizdki wiecie, ze jestem za tymi 7gorami i lasami...
A ja czy to patrzac na Gwiazdki z ziemi, czy bedac w niebie w pracy, widzac ich potege i piekno.
Wiem, ze kazda z nich sybmolizuje cos innego i jak kazdy z Was jest inny i mocno wazny dla mnie, tak poplatany czasami jak drogi mleczne na niebie, to swieci dla mnie i czesto oswieca mi droge, kiedy robi sie mocno ciemno...
a jeszcze co do gwaizdek powiem, ze jednak najpiekniejszem miejscem do ich ogadania jest glucha pustynia na ziemi, bo tam one najmocniej swieca i chyba mamy najwiecej czasu, zeby na nie popatrzec i skupic sie na ich pieknie...
buzka dla Was Gwiazdy i Rozgwiazdy...

No comments: