Friday, March 16, 2007

16marca2007r

J E S T E M
W
P O L S C E !!

Od 12stu godzin jestem w Polsce, nigdy wczesniej nie lubilam W-wy, ale dzis wydawala mi sie po prostu PIEKNA;), zielona trawka (nie taka co urosla w ciagu nocy przywieziona w kwadratach 1m na 1m, tylko naturalna i stokrotki;)...biale ludzie, troche smutni, ale biali, widzialam przystojnych mezczyzn, powietrze bez tego smogu i piachu co wieje w twarz, mozna isc ulica i nikt nie patrzy na mnie dziwnie, tzn tak, jakbym byla np zielona...
mysle, ze juz za tydzien, zobacze te same twarze, lecz dostrzege w nich smutek i pogon ludzi na niczym, ale dzis byl piekny dzien, wiosenny, przylecialam z Rodzicami do W-wy, porozmawialam z najblizszymi;), teraz Pawelek robi jakies cuda w kuchni ja z lampka czerwonego wina siedze przy komputerze...
fajnie jest w polsce.....
jutro o 5 rano jade do Kaunertaul na snowboard....

2 comments:

McDucha said...

Hej, ja tutaj czekam na sprawozdanie z Kaunertaul i Twojego kochanego snowboardu :)
Napisz cosik jak tylko dorwiesz kompa i troszkę czasu... chociaz wiem że każdą minutę w Polsce chcesz spędzić z rodznką i znajomymi... i nie dziwię się!
Pozdrawiam Gosia serdecznie (jeszcze z Londka :))

McDucha said...

Gosia - widzę po opisie że znowu wróciłaś do pracy... napisz jak było w Polsce, jak było na wyjezdzie, co teraz - gdzie w tym miesiącu będziesz leciała i wogóle - co słychać...
Tęsknimy za Tobą i Twoimi opowieściami...