Wednesday, April 23, 2008

23kwiecien2008r...
sroda nudne pizamowe popoludnie...
lubie takie leniwe dni, a jednoczesnie nienawdze ich...czuje wtedy jak marnuje czas...marnuje..moze nie, ale ze nie robie nic pozytecznego..a przeciez odpoczywac tez trzeba, ala ja chyba lubie byc zajeta, miec zorganizowany czas co do minuty i latac, latac, latac...(niekoniecznie nawet samolotami;)
no wiec przewracajac sie z boku na bok w moim za duzym lozku i jedzac na przemian gorzka czekolade Wedla z makaronem i szpinakiem natknelam sie na artykul Malgorzaty Domagalik, ktora jest moja Mistrzynia...

i Tomasza RAczka w kwietniowym numerze "Pani"
Malgoska prowadzi z nim fajna rozowe na temat zycia, a Raczek mowi bezposrednio o tym, ze jest gejem.
Podobala mi sie jego szczerosc w tym wszystkim i samo przyznanie sie do chyba nadal ciezkiej kwiestii bycia gejem w Polsce...
No i znowu po artykule moje przemyslenia...
wczoraj tez rozmawialam wieczorem z Mamcia na skypie, Ona opowadala mi, ze o smutnej smierci 40letniego mezszyzny, ktory zmarl podczas jej dyzuru w szpitalu i tez byl gejem
Tylko ten nieszczesnik w chwili smierci oproz bogactwa materialnego nie mial obok siebie nikogo, nawet mamy, bo ona tez nie zaakceptowala jego odmiennosci.
Raczek natomiast pisze, ze od 15 lat jest w szczesliwym zwiazku i zyje tak jakby chcial zyc, jest akceptowany przez najblizszych i kochany .
No wlasnie tak ostatnio mysle o homoseksualistach, nie wiem czemu, moze bo sporo z nich widze na co dzien, moi koledzy z pracy, to w 90% geje...
Jednych z nich naprawde lubie, inni wkurzaja mnie, bo sa cholernie zazdrosni np o to, z emam wiekszy biust, albo moge formalnie malowac usta i paznokcie...a on nie...przynajmniej w pracy...
Wkurzaja mnie tacy!
Ale wiekszosc jednak lubie, a ostatnio rozmawialam z mojm Sasiadem Craigiem z Sydney, ktorego bardzo lubie i dowiedzialm sie, ze zamierza sie oswiadczyc swojemu partnerowi...
Na co ja sie ucieszylam, bo wiem, ze chlopaki sie naprawde kochaja...
No i tak sobie mysle, w tym moim za duzym lozku, ze kurcze to nasze zycie to od nas w wiekszosci zalezy, nie wazne od koloru skory, wyznawanej religii, czy upodoban seksualnych.
Kazdy chce byc szczesliwy i miec obok siebie ludzi, ktorzy nas kochaja i wspieraja.
Przezywac pieknie kazdy dzien i cieszyc sie chwila.
No wiec ruszam sie z tych pizam i ...

moze pojde do sklepu, widzialam wyprzedaz sprzetu fitness, moze by se kupic bierznie do biegania, zeby kazdego poranka, zamiast przeciagania sie w lozku i leniuchowania, nawet z zamknietymi oczami,wstawac z niego i pocwiczyc i budzic sie w dobrym humorze i zapasem energii na nowy lepszy dzien!
ale czy to pomoze...
jakos mam dziwny humor...taki leniwy dzien, chociaz poprawil mi humor ten artykul i przemyslenia, to i tak czuje, ze ja jeszcze nie do konca zyje zyciem takim jakim bym chciala...
wiem, ze to ode mnie zalezy i musze jeszcze w to wlozyc duuuuzo swojej pracy....
buzka gojda, na poczatek zmien te pizamy, PROSZE CIE!;)
-gojda

No comments: