Monday, November 3, 2008

03 listopad 2008r.
noc wtorkowa wrocilam ze szkoly gdzie przerabiam Boinga 777 i mysle powstawiam Wam kilka zdjec z ostatniego miesiaca mojego latania...
ta plaza ponizej to Trivandrum zrobilam chlopakom zdjecie jak grali w noge, wyglada ladnie i dziko, zreszta sami zobaczcie jaki widok mialam przez moje oknoooo, normalnie dzicz kudlata;), natura, natura, natura....
ponizej dla porownania wrzucilam zdjecie z Dakaszku stolicy Syrii, gdzie ja balam sie wyjsc na zewnatrz, bo widok miasta wydawal mi sie jak powojnie
zamiescilam tez zdjecie mojego ulubionego pod wzgledem grafiki samolotu Etihad reklamujacego Abu Dhabi Grand Prix 2009
a na koncu kotek od Babci Gabrysi z podworka w Metowie, bo pewnie u Was juz jest wlasnie taka piekna polska zlota jesien;)

no i piekna, ale tylko na zdjeciach i przez szybe dzicz Indii


wspomniany Damaszek...

gojda na jump/seat podczas pracy;)











a to zdjecie to jedno z mojej serii "widziane za oknem" zrobilam je w Indonezji

kocur z metowa, imienia nie znam

2 comments:

whereismax said...

kurde mozna komentowac, ale fajowo, ja pierdziu gocha bravo, jak sobie kto to czyta to jak by jaki serial ogladal, musisz czesciej pisac,

gojda said...

brazylijski Maxiu;)