Tuesday, December 23, 2008

23 grudzien2008
moj "karp"tegoroczny....
jest chyba wtorek wieczorem, a na pewno 23 grudnia 2008, na pewno, bo wiem ze jutro w Polsce wigilia:)))
oj juz sie nie moge doczekac tej za rok, bo wtedy na pewno bede z najblizszymi...
w tym roku wypadlo w Abu, trudno...
no zobaczymy jak to bedzie...
ja wrocilam z Niu Jorku i wstaje wlasnie,
tam "magia swiat" na calego...
jest prawdziwy snieg na ulicach i slizgawki na chodniku, lodowisko pod rocefeller center, przereklamowane i dla mnie cudowne "last christmast" Georga Michaela, (ile razy on daje to serce, a ona odrzuca go co roku...;) i inne koledy, ze Stnat Claus juz jedzie do miasta, no i cudowne usmiechy amerykanow i zyczenia "Happy Holiday"!
ja uwazam, ze jak Boze Narodzenie to tylko w Polsce, ale lubie ten amerykanski kicz!
No wiec jak sie niedawno obudzilam w wiosennym Abu wyjzalam za okno i cala ta bajka zniknela...
poszlam wiec sobie do sklepu po "karpia" jakis byl dziwny bo z czerwonumi luskami:), ale trudno, niech tam bedzie i z czerwonymi...
za oknem mam wiosenny wiaterek i ponad 20C wiec nie czuje Swiat...moze i dobrze, bo bym pewnie plakala...
rozmawialam z rodzicami i smieli sie ze mnie, ze wychowali "matke polke" i zamiast sobie kupic filety rybne chce mi sie skrobac i smazyc rybe!
;)
to szczerze Mama tak powiedziala, bo Ksawery dal wskazowki jak zasypac sola i cebula rybe na noc i spazyc jutro...
dzwonila do mnie ciocia Ala, pytala,co porabiam i czy mi nie smutno do Sabinki sie zaoferowalam ja z pomoca przy kreceniu sera na sernik...bo mak juz utarl "leclerc" za nia...
Majkole kroja bakalie i lepia uszka do barszczu...w tym roku zrobili 350 i dla mnie Madzia obiecala poczekaja w zamrazarce!
oj fajnie macie w tej Polsce!
szczerze znam wiele fajnych miessc na swecie, ale nie ma NIGDZIE lepszego na ten piekny czas Swiat Bozego Narodzenia jak Polska!
Ja chociaz jestem daleko tutaj w Abu bede o Was myslec!
jutro sie wybiore na pasterke o 24 pod palmami, a za tydzien juz prawie Was wszytskich zobacze i opowiem jakie byly dla mnie te Swieta!
P.S.
Sylwestra robimy w tym sezonie 3stycznia!

No comments: