Friday, February 22, 2008

22luty2008r.
ja wstaje po Omanie, bylam tam rano o 6 lot trwal tylko 40minut, wiec popoludniu wrocilam do domu i teraz sie budze,...
otwieram e-maila, a tam zdjecia od dwoch Pan bardzoooo bliskich mojemu sercu!
Pinki brala slub 5miesiecy temu i dzisiaj podeslala mi bidulka foty...jestem z niej dumna, bo Ona to blondyna do kompow bardziej niz ja,...pamietam, ze jak kiedys prosilam Ja, zebysmy nie przegrzewaly laptopa, powiedziala, ze bedzie otwierac okno zawsze jak bedzie na nim klikac,...'jest kochana, tesknie do Niej,...
na szczescie rozmawiamy ze soba czesto na skypie, ale to nie to samo, co widziec ja codziennie w pizamie na kanapie z chipsami, albo jak mi masuje wlosy olejami i krzyczy, zebym nie prostowala, czy opowiada historia Taj Mahalu na dobranoc,...
Boze jak mozna tak zaprzyjaznic sie z druga osoba z zupelnie innej kultury, kraju,...
nie odczuwalysmy tego tak mocno, ze bedziemy do siebie tesknic, ale teraz jak rozmawiamy czesto mamy lzy w oczkach...
moze dlatego, ze tam w Bahrajnie mialysmy tylko i az siebie...
nikogo wiecej obok
no wiec moja dupa Pinki( to jedno z 7spow, ktore Pinki zna po polsku;) wyszla za maz za dobrego czlowiek Balu i sa szczesliwi!
w kolejnym e-mailu dostalam zdjecia od Edi,....ta Pani zawsze imponowac mi bedzie swoja nieskazitelna elegancja o kazdej porze dnia i nocy,...
z Nia kloce sie zawsze na wakacjach o to zeby sie nie malowac na plaze, ale tez nie znam lepszej laski kierowcy niz Ona oraz osoby o tak duzym sercu...
ciesze sie, ze spotkalam te dziewuchy w swoim zyciu...
Edi slub dopiero bedziemy mieli w tym roku,na dowod tego Narzeczony ofiarowal swiecace brylanciki....
alez ja uwielbiam ten jej usmiech!


tu slicznie wystrojona moja Pinki w sukienke o ktorej zawsze marzyla...









<-swiecidelko
moja zawsze piekna Edycia z przyszlym Mezem

a tu Pinki wystrojona widze w zlocie,...Boze ilez Ona musial oszczedzac na te cholerne swiecidelka,...bo taka jest tradycja...

No comments: