Thursday, February 14, 2008

14luty 2008r.
zrobilam kiedys takie zdjeciec pary staruszkow stojacych tylem na ulicy jak trzymaja sie za rece i patrza na wesole miasteczko a konkretnie kolo takie krecace sie z malolatami,...
chociaz zdjecie nie jest dobrze skadrowane, bo robilam je z mondeoRoXycombi jak stalam na swiatlach w Kraku, to je uwielbiam!
mam gdzies w domu wrzuce go tu kiedys...
widac na nim przemijajacy czas i trwajaca milosc,...to naprawde piekne zdjecie!
no i wlasnie dzisiaj taki senttymentalny dzien,...-Walentynki,..
ja dwa lata temu dokladnie w Walentynki zdecydowalam sie na kurs we Wroclawiu, kucie i ten rodzaj pracy co obecnie wykonuje no i od tegoczasu moje Walentynki i spojrzenie na mlosc jest troche inne...
Bo mmilosc to nie tylko uczucie laczace dwoje ludzi trzymajacych sie za reke, ale wlasnie przezycie calego zycia z druga osoba i trwanie przy niej mimo wszystkich przeszkod tworzy ta milosc...
no i jeszcze jest milosc do Brata, Rodzicow, Przyjaciol...
(...)
popisze o tej milosci szybko, bo zaraz mam nalozyc "kurewski" makijaz i lece do Dublina na weekend;)
zamienilam swoj lot do Menchesteru na Dublin,..nie mam nikogo tam, Majkole w Polszy narazie, a Dublin przynajmniej mozna kupic serek wiejski w delikatesach i kielbase krakowska,...;))
zobacze moze uda mi sie spotkac ze snajomymi ze szkoly...
a co do tej milosci, ..Boze wlasnie dzieki pracy ktora wykonuje zobaczylam i docenilam jak wiele osob mnie kocha i jest ze mna kazdego dnia!
DZIKEUJE WAM WSZYSTKIM za ta codzienna milosc i wiare we mnie oraz wszystkie podmuchy w skrzydla, kiedy wiatr juz tam nie dociera!!
Jestescie dla mnie naprawde wazni i bez Was to co robie nie mialoby sensu...
bo do kogo bym latala na 3 dni?
z kim bym sie przytulala rano i klocila?
z kim bym nakladala czerwona szminke i szla do karczmy?
z kim smiala i lezala w lozku i rozmaiwala do 4 rano?
a potem z kim bym biegala rano po silowniach, spa i leczyla kaca?
komu bym przywozila daktyle i slonce?
ja chociaz jestem na co dzen za 7 gorami i lasami myslami jestem zawszeobok Was!
dziekuje za to wszystko Wam dzisiaj i kochajcie mnie tak dalej prosze, bo ja Was naprawde kocham!

No comments: