Friday, March 6, 2009

6marzec2009r.
leze na kanapie z lapikiem na brzuchu...i klikam....
wrocilam z Tajlandii, gdzie mnie masowaly Tajki, zrobily zarzadkie przedluzenie i zageszczenie rzes i wypielegnowaly stopki i dlonie....
wlasnie szybko, bo zapomna, znam odzywke do paznokic, nie wiem jeszcze czy dziala, ale wlasnie ja zrobilam, zaczne od dzisiaj uzywac, a Wam laski..czy drodzy koledzy;) zdradzam przepis:
"ODZYWKA NA PIEKNE ZDROWE PAZNOKCIE- zmiazdzyc zabek czosnku dodac do lakieru do paznokci (lub odzywki na piekne paznokcie;) i uzywac jak zawsze, chodzi o to, zeby ten syrop z czosnku sie dostal, wiec trudno mi bylo go wycisnakc dlatego trzeba dodac do lakieru scisniewty czosnek, ...jak sprobuje ciekawe jak bedzie sie rozkladal na plytce...co? "
przepis dala mi dzisiaj Filipinka z ktora pracowalam podczs lotu do Tajlandii, Ona miala piekne paznokcie i mowila, ze wlasnie jej pedikiurzystka dala ten przepis....(slabo?? nie to ze sie chodzi do zakladu jakiegos, teraz jest u mnie moda miec swoja pedi.....co do domu przychodzi i sie zajmuje pazurkami....)
ja jeszcze nie mam, ale jak bede zatrudniac zrobie casting...na poczatek Tajki beda mialy juz na wejscie plusa..;)
serio lubie te kobitki, sa smieszne, male chude, dokldane i wsyztsko potrafia...
moja masazystka byla nastoletnia Nat....chciala, zebym Ja zabrala ze soba do Polski a tam by mogla znalezc meza i wyjsc za maz...i sie wyrwac z bidy...
bo niestety Tajlandia to nie tylko kraj pieknych wysp, sloni, nocnych szalnstw i slynnych dzielnic rozpusty....ale to tez kraj duzej biedy.
Ludzie, szczegolnie kobiety ciezko pracuja, mlode dziewuchy oddaja mlode czekoladowe cialka starym bialym europejczykom za grosze...
wiec jakakolwiek szansa zmiana miejsca i pracy jest dla takich nastolatek szansa...
pozniej chyba jak sie ma dzieci itd nie myslimy
o sobie wiecejjj...

no wiec jak ta Mala mnie pytala, czy ja wezme do Polski, ze mysle dziewuchoo zebys sie tylko zmiescila do mojej walizkii, Boze juz tam bys miss europy zostala z takim odcieniem skory i buzia;)
a dla nich moja nieopalona cera i skor jest wspaniala i ja robilam za gwiazde...
widzisz Mamo i jak tu mam miec kompleksy...
czlowiek po 2h masazu(na 3 nie wystrczylo juz battth;) wstaje zaspany, buzia wymieta, wlosy burza, potargane, a tu mowia, ze piekna i zdjecia chca robic....
od razu w lepszym humorze!
nawet jak juz uniform ciasny sie znowu robi...
Boze ta pralnia....
znowu oddaje przymierzam i ciasnooo, cholera, a moze to te salatki, oczechy wloskie, migdaly jedzone tonami razem z nerkowcami...albo wczorajsze robale(czyt. owoce morza) razem z sushi na krecacym sie stole...i te kolory, dziwne smaki, wino sliwkowe...
a potem dziisejsza czekolada wedla gorzka.....
o ludzie chyba pralnia jest oki...bo jak pomylse o tym wszytski co ja jadlam wczoraj w Bangkoku, to nawet 5h larzenia po MBK na 9 florach nie jest w stanie spalic tych kaloriii,
no co zrobic....
skoro nie wina pralni, nisnienia w kabinie,...hindusow,...to moze by tak juz przestac zrec te dobre rzeczy...
tak przestac, jak jade do polski, a tam alkohol, ser bialy z szynka wedzna czeka....
uuu
damy rade, nad eske trzeba koniecznei!
oj trzeba!
buziakiii, sie zagadalam...a tu pora obiadowa...
hahahhahahah
P.S.
zapomnialam widzilam slonia na uliscy wczoraj w Bangkoku, takiego slonia prawdziwego z traba i uszami duzymi i na nim jechal pan i to bylo tak na ulicy, miedzy taxowkami itd ,.......
(na co dzien nie ma na ulicach BKK sloni, ale w ten sposob zbiraja piniadze na "jedzenie' dla sloni od turystow-tak wyjasnila kolezanka Tajka z pracy -Sura.
alez taki slon musi jesc...co?
i to wszystko idzie mu w biodra....? ...
albo trabe ....
moze...
nie wiem, ale mi w BIODRA!
traba moze jestem czasami ale jej nie mam!!!

No comments: