Tuesday, May 25, 2010

26maj2010

" Mamo, Mamo, cos Ci dam
dam Ci serce ktore mam,

a w tym sercu rozy kwiat,

zyj nam Mamun w szczesciu, zdrowiu ponad sto lat..."
takie wierszyki kiedys mowilismy naszym Mamom, potem byly laurki i przedstawienia w przedszkolach...

to musi byc faje, widziec jak grupa dzieciakow prezy sie zeby dobrze wypasc i powiedziec po 4 slowa wierszyka, co biedne panie przeszkolanki uczyly ponad tydzien....
i te dzieci w tych rajstopach...
juz chyba tak nie ma, bo wiecej ciuchow w sklepie...
ale przedstawienie, oj chetnie bym poszla na taka impreze, bo to narawde musi byc niesamowite.
No, ale i na to przyjdzie czas...
Mamy kochane, a zwlaszcz moja najukochansza Zosia, najlepsze zyczenia dla Was dzisiaj, bo to wasze swieto, co by chociaz dzieci raz do roku docenily wasza milosc...
ale chybato wszytsko najbardziej doceniamy jak sami jestesmy juz rodzicami...
ja patrzac na moje mlode mamy...Edi, Martuche,Madzie,Karole,czy Kejsi co po raz pierszy bedzie obchodzic swieto w tym roku...czy Misiaka, albo Dzastine...ktorych jeszcze nie widzilam jako Mamy,
to mi sie buzka usmiecha jakie wspaniale z nich Mateczki!
Kochane Mamy, a zwlaszcza ta moja najukochansza, duzo zdrowka i usmeichu Wam zycze, a sloneczko podesle chmurami...
kwiatuszka podsylam dla Mamy co suzkalam w tej wodzie kiedys w Tajlandii

No comments: