Monday, October 29, 2007

29 pazdziernik2007r
juz chyba nikt nie czyta mojego bloga, bo troche bardzo go zaniedbuje,....
nie mam netu, DALTEGO!
Ja nie umiem pisac tak na zawolanie, jak mam moment w kafejce, czasami budze sie o 4 rano i chce z Wami podzielic sie jakas historia,...czasami mam zly dzien, albo dobry i tez moglabym ta energie jakos rozlozyc w moich wypocinach,..a tu lipa,...kafejka czynna od -do i czekam w kolejce, az brudni Pakistanczycy skoncza klikac, albo zafascynowani Filipinczycy i usmiechem na buzi przestana dzwonic do Manilii...
ludzie nie lubie tego miejsca, nie moge nawet wziac swojego lapika, bo oni nie umieja odlaczyc , polaczyc, ....bzdura!
No nie wazne, dostalam grafik na listopad, jest super, dostalam 6oh w Dublinie ,bo prosilam o ten lot, bede kombinowac, zeby Was odwiedzic;) ....
Poza tym mam Genewe jakies 40H wiec tez oki i Filipiny, nie chce mi sie tam lecie, sprobuje sie zamienic, ale zobaczymy, moze by rzesy zrobil tam jest tanio...zobaczymy czy polece....
Czytam na necie jakie fajne imprewzy sa w Polsce,.....kurcze trohe sie tam dzieje, no moze niekoniecznie w Lublinie, ale Krakow naprawde super, a przepraszam Reegae w Lublinie tez podobno bylo oki, moj Kylo z Mama byli.
U mnie w Abu Dhabi, podobno przyjezdza Justin Timberlake pospiewa na mikolaja, ale bilety sprzedano w 4h...
Niekoniecznie to moj idol, ale zawsze cos sie by dzialo...nie mamy biletow, ale ja tez nie placze z tego powodu!
Opowiem Wam moze o moim ostatnim locie do Monachium...
Bylam tam ponad 30h , zdarzylam w tym czasie, pojezdzic na rowerze w zimny jesienny i piekny dzien, pospacerowac wzdluz rzeki, poogladac przepiekne m\niemieckie wioski, troche pobiegac po sklepach, no i wprp\owadzic sie w nastroj SWiat Bozego Narodzenia,...
Boze jak tam bylo pieknie, wszedzie dekoracje swiateczne, ludzie juz troszke zabiegani, nosza szaliki i rekawiczki, jest mroz rano i troche przymrozek na trawie,...
jak w domu
no i jadlam szynke wieprzowa wedzona-PYCHA!
Mam teraz 2dni wolne i bede kombinowac zrobic tak zeby pojsc do Anki do fryzjera w listopadzie i zrobic impre w Karczmie Slupskiej!
Kciuki, PLIZZZ
buziaki

1 comment:

McDucha said...

Gosia ja w wolnych chwilach zaglądam i czytam tylko nie zawsze mi zostaje czasu żeby coś do ciebie skrobnąć :)
Trzymam kciukasy i mam nadzieję że niedługo się zobaczymy bo tęsknimy straaaaaasznieeeeee!!!!!
Pozdrawiamy i przesyłamy buziaczki!
Powiększona Rodzinka S :)