Sunday, February 15, 2009

16 luty2009r.
idzie luty kuj buty...
no wiem, wiem macie snieg w Polsce, a ja siedze w Abu i za oknem jest juz ponad30C...
sezona na dobre rozpoczety, bo dzisiaj podczas moich rolek wzdloz promenady opalily mi sie rece i dekolt....(czy "d"?)
szczerze, BARDZOO chetnie bym to zamienila na wasza sniezyce i te 2m sniegu na Kasprowym!
ale wszedzie dobrze, gdzie nas nie ma!
a tu ponizej troszki sniegu z Wloch pokaze, bo wlasnie Zosia mi podeslala foty, ja raz jeszcze Wam Dziewczyny DZIKEUJE za swietny czas, zdjecia sa, kac po wloskim winie minal,za skipasy placilsmy euro, a to co zostalo w serduchach i dolaczone foty ponizej BEZCENNE !
;)



rosyjski snowboardzista zrobil fote na gorze, a potem my smigiem na dol



oj brrr zimno na krzeselkuuu








Zosia vel"Jagna", gojda i Agatka, gotowiiii do startuuu...START!!




to tez ja, a nie Yeti gdzies w polowie plaskiej drogiiii do wyciagu


















Zosia+Agata+Gojda=snowboardDreamTeam Isolaccia'2009

No comments: