Friday, July 24, 2009

24lipca2009r.
...od rana mam dobry humor..wyjde na ulice smieje sie..;)
po 10 godzinach spania, tylko 2 razy wstawaniu na siku i jednym przebudzeniu, bo koles darl sie na modly..wstalam wyspana przed 7, a ze u mnie piatek, czyli "niedziela" zmobilizowal mnie brak korkow na ulicy, bez prysznica, tylko zeby przemylam i wskoczylam w dresik i biegiem na Hamdan Street \, gdzie sie miesci moja sluzbowa silownia...
dzisiaj liste podpisalam 0 8.10 , a zazwyczaj jestem przed instruktorami,..(ale to jak zle spalam, albo nie spalam) dzisiaj sie wspaniale wyspalam.
potem cwiczylam i godzine pospiewalam sama, bo pani co sprzata rano miala wolne, ustawilam swoja muzyke i cudownie sie doladowalam energia, na koniec wskoczylam do basenu przeplynelam 8 dlugosci i juz dzien wiadomo, ze bedzie udany po takim poranku!
no i jest caly czas, bo nawet na taxowke spowrotem nie musialm czekac, a pakistanski kierowca nie katowal glosna hindu jakas czy inny czort nuta...
zapomnialm tylko szamponu wziac ze soba i musialam powtarzac prysznic w domu, zeby umys wlosy, ale to nic w przyplywie dalszego szczescia...
po kawie i sodkim sniadaniu, naprostowalam wlosy i juz czuje sie piekniej;)
potem Mama mi napisala wspanialego smska...;)
oj jednak Bog moze wszystko!!!!!
no i jest poludnie i mysle co dalej robic z moja energia...
sama jestem w chacie posprawdzalam grafik Esther..nie ma Jej...jest piatek, wiec zaraz bedzie sie robic tlocznooo nie ma sensu przy temp. 50C gdzies isc...
trudno trzeba cos w domu wymyslec...
mam kilka rzeczy, mozna dokonczyc zaczety album i poukladac zdjecia, ...mozna 2 aniolki zrobic obiecane...
ale chyba sie wezme za malowanie obrazu...
serio..
nigdy tego nie robilam, ale kiedys juz dawno kupilam takie jakby plutno oprawione w ramke i naszkicowalam tam jedno ze zdjec...
a co, najwyzej sie nikomu nie przyznam i dalej bedzie lezalo w szufladzie,
a moze przypadkiem odryje nowy talent..albo przynajmniej hobby
buziaki fajowego weekendu i reszty dnia zycze Wam i sobie!
p.s. ja weekenduje sluzbowo w tajlandii, ale zawsze beda masaze i danger bangkok ;)

No comments: