Tuesday, January 29, 2008

29styczen2008r.
"LepIEj ByC PieKNa i boGaTa!!!!
to moje stwierdzenie po dzisiejszym dniu!!!
(brawo gojda za skromnosc!;)
, a tak szczerze weszlam wlasnie do domu jest prawie 24 i padam,..ale padam szczesliwa, bo zalatwilam dzisiaj bardzo duzo spraw!!;)
bylam tez na spacerze w Dubaju i maja tam sluchajcie prawdziwe autobusy i przystanki i trzeba czekac na tym przystanku na autobus, a potem kupic bilet u kierowcy!! wowo no bylo ekstra prawdziwy swiat, a nie swiat taksowek, prywatych kierowcow i slowa "madam".
Strasznie mi sie podobala moja wycieczka spontanicznie pomyslana i zorganizowana dzisiejszego popoludnia, ranek natomiast byl bardzo stresujacy, bo nie wiedzialm, czy mi sie uda zalatwic bilety do Polski, bo teoretycznie moge je miec po pol roku od daty rozpoczecia pracy w Etihad, a to jeszcze chwilke, ale jak pisze, perfumy, blyszczyk, rozpuscic wlosy, troche uroku osobistego i usmiech-na KAZDEGO zadziala!!!
takze mam bilety, do tego Etihad mi za nie zaplaci w 100%;))), a my sie widzimy w piatek w Karczmie Slupskiej!!!
p.S. ZYcIe jEdNaK JeST PiEkNE!

No comments: