Friday, January 5, 2007














piatek 05.01.2007r.


Hej, nie mam narazie zadnych niesamowitych opowiesci z podrozy, siedze w chalupie
w Bahrajnie i choruje...;( mam zatkane uszy i do soboty nie moge latac, w srode wrocilam z Polszy i od razu z lotniska pobieglam do kliniki,tam dali mi zwolnienie i jutro musze isc na kontrole.
Mam nadzieje, ze wszystko bedzie oki, bo w niedziele mam lot do Londka, a tam zobacze sie z Majkolami, wiec MUSZE WYZDROWIEC!!
U mnie tutaj troche nuda, fajnie tylko, ze sloneczko swieci na dworze, jest okolo 17C no i Pinki dzis wrocila z Indii(tez byla na Swieta w domu). Chwile pogadalysmy i poszla spac, ja sobie teraz klikam popijac herbatke kupiona na targu na wilenskiej (truskawkowa ze smietanka), pycha ;).
Kombinuje cos z tym blogiem, troche jestem blondyna jesli chodzi o komputery, ale na szczescie mam McDuche ;), ktore mnie ratuje i grzecznie pomaga nie smiejac sie przy tym z pewnie dla nich banalnych pytan!! DZIEKI Ci Madzia za to! Wiecie od razu mi sie przypomina historia z laska i futrem jak jej koles obrazowo wytlumaczyl, poczekajcie sprobuje to znalzc, to bylo naprawde fajne!
mam :

Bogusia2006-09-14, 08:11Przepraszam wszystkich, ze nie na temat, ale mam problem komputerowy. Mianowicie chce skopiowac film na dyskietke, ale gdy dam kopiuj pojawia mi sie komunikat, ze na dysku A nie ma wystarczajaco miejsca. Potem daje"skopiuj skrót" i wtedy mi sie film miesci na dyskietce. Problem jednak powstaje gdy chce go uruchomic na innym komputerze dlatego, ze pojawia mi sie komunikat "skrót nie zostal znaleziony", równoczesnie na moim komputerze ten film normalnie ur****miam. Co z tym moge zrobic?
Admin2006-09-14, 08:28 Droga uzytkowniczko, do swojej torebki nie zmiesci Pani swojego futra, zas karteczka z informacja o tym, ze futro ma Pani w szafie, do torebki sie jednak zmiesci. Tak wiec dopóki jest Pani w domu i przeczyta Pani karteczke ztorebki, ze futro jest w szafie, bez problemu je Pani tam znajdzie.Gorzej gdy, bedac u przyjaciólki wyciagnie Pani karteczke z torebki iprzeczyta, ze w szafie ma Pani futro. W szafie u przyjaciólki moze Pani dlugo szukac, ale tego futra tam Pani na pewno nie znajdzie.

Admin2006-09-14, 08:29Aha, jeszcze male wyjasnienie:torebka=dyskietka, futro=film, karteczka=skrót, szafa=komputer, mól w szafie=wirus komputerowy, sasiad w szafie=hacker
dobre, co?
kiedys znalazlam to na "koziolku"

No, wiec (nie zaczyna sie zdania od no wiec...trudno) w niedziele chce do tego Ladka,
a mam nadzieje, ze cos egzotycznego napisze po 12-tym stycznia, bo wtedy to obchodze znowu 18-ste urodziny, a od Gulf Air dostalam w prezencie lot do Bankoku, wiec tam moze byc ciekawie...

Napisze Wam jeszcze jak fajowo bylo w domku, chociaz nie bylo sniegu bylo fajowo!
Biegalam jak zwykle wszedzie, Mama troche sie zloscila, ze nie ma mnie w domu,
no ale trudno tak mam cale zycie latam...
spotykalam sie z Edytka, Kasia, Majkole,Kondzie,niestety nie bylam w Kraku ;(, no ale trudno, no i superowo spedzilam czas i Sylwestra z Rodzicami i pogaduchy z moim Kylem!
DZIEKI WAM WSZYSTKIM ZA TO!




















No comments: