Monday, January 8, 2007

poniedzialek 08.01.2007
Tak sobie mysle, ze ja chyba lubie poniedzialki...(jak nie musze isc do pracy;) lubie sobie pospac i odpoczac jeszcze jeden dzien po weekendzie, kiedys jak pracowalam w USA zawsze mialam wolne poniedzialki i wtedy robilam duzo waznych rzeczy, TAK JA LUBIE PONIEDZIALKI!
Dzis tez chociaz u mnie jest dopiero 13-sta nadrobilam juz sporo zaleglosci do ktorych sie zbieralam caly tydzien. Jeszcze troche mi zostalo, ale i tak nie jest zle ;).
Wiecie wczoraj wieczorem ogladalam film polski "Czeka na nas swiat", polecil mi go Krzys
sama nie wiem co o nim sadzic, mysle, ze na pewno powinien go obejrzec kazdy polski polityk, film tragiczny, ale jednoczesnie mnie sklonil do tego, ze ja tak narzekam na ten cholerny Bahrajn, ze tesknie, itd, a w Polsce serio ludzie wyksztalceni nie moga po prostu godnie zyc! NIENAWIDZE ZA TO POLSKI!Tesknie za nia, jak tu jestem, za ludzmi, wiatrem, deszczem, kultura, ale szlak mnie trafia jak widze do okola mnie Arabow, ktorzy nie robia w zyciu nic, czesto nie umieja czytac, zyja w dostatku,a jedynym problemem dla nich jest ktorym samochodem dzis pojechac na zakupy...
serio oni nawet dostaja mieszkania od krola jak zakladaja rodziny w bogatszych krajach(Emiraty, Oman) pokazne sumy pieniedzy jak sie ludzie pobieraja, lub ot tak sobie...i narzekaja, ze malo...
oj juz mi sie nie chce o nich mowic, patalachy...
No wiec co do filmu, straszny, moze troche przesadzony, a moze wcale nie, mnie sklonil do tego, ze troche wiecej pokory powinno byc we mnie, mojego Kyla do tego, ze odpoczalby od tego "gowna" jakies 40 dni...
ja ciagle choruje jutro mam kontrole uszu i niech juz bedzie oki, bo mam a urodziny ten Bankok i strasznie chce tam pojechac!
buziaki dla Was fajnego tygodnia

No comments: