Tuesday, September 11, 2007

11 wrzesnia 2007r noc, juz 12sty...

Melkam Addis Ament 2ooo Ethopia!
Jest prawie druga w nocy, a ja wlasnie weszlam do pokoju i to nie ze szkoly,tylko z Sylwestra,...
tak Kochani, wlasnie zaczal sie rok 2000 dla Etiopczykow, wiec dzisiaj razem z mafia kenijska i Sara swietowalysmy z sikoreczkami z Etiopii to wydarzenie!
Dla Etiopczykow rozpoczal sie wlasnie 1 wrzesnia 2000r, bo wrzesien jest u nich pierwszym miesiacem w roku, takze zostanmy przy tym kalendarzu ...bo juz niedlugo beda moje dwudzieste URODZINY;)!
Nie mam dzisiaj zadnych zdjec z imprezy, ale musze powiedziec, ze moje laski z Etiopii wygladaly przeslicznie, ubrane w tradycyjne sukienki,...byly tez bardzo zadowolone, ze swietowalysmy razem z nimi to wydarzenie!
Punktualnie o polnocy w jednym z klubow odtanczylysmy przy ich tradycyjnej muzyce jakis afrykanski taniec !
Bylo smiesznie;)
Mi tez mimo zmeczenia po szkole, niedospania, itd bylo milo i poznalam znowu cos nowego z zupelnie innej kultury.
Tak wiec zycze Wszystkim MELKAM ADDIS AMET!
czyli SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU!

1 comment:

zosia said...

oj chyba pojade do tej Etiopi przynajmniej lat nie bede sobie odejmowala bo rok 2000 zupelnie mi odpowiada