Tuesday, September 18, 2007

18wrzesien 2007r. wtorek
chyba zaczne zaraz prasowac apaszke i welon do kapelusza, no i troche sie popakuje na Ladek, bo tam jest moj pierwszy lot, czwartek rano mam Ladek, bede tak okolo18, wracam w sobot, wiec niedlugo tam bede, ale troszki pooddycham Europa,...szczere to mi tu za cieplo, jest wrzesien, zaczela sie w Polsce szkola, pewnie nosi sie fajne plaszcze, dziny, a ja juz sie przyzwyczailam, ze moj stroj to japonki, spodnica i koszulka przez 12miesiecy w roku, ale szczerze Wam powiem tesknie do zimna,...chociaz jeden dzien!
Podobno w Polsce pada,...oj musi byc pieknie....
Wiec moze wybiore sie na spacer w kurtce, ktora wczoraj sobie mierzylam z mojej szafy..;)
Poza tym u mnie czas spokojnie i milo sobie plynie, dzisiaj jestem zmeczona od wody...
Razem z Sara i mafia z Etiopii, ktora zawiodla,...(wlasnie Rita mi napisala smska, ze przeprasza, ale im cos tam wypadlo i nie przyszly,...ich strata) moczylysmy sie caly dzien w SPA, ktore mamy w hotelu,...
Kurcze, ze tez wczesniej nie bylam tam, taki nasz Naleczow, troszke mniejszy, ale w sumie bylo wiecej mozliwosci niz w Naleczowie, bo np. zanim weszlysmy do sauny, przechodzilysmy do 3 roznych basenow z temperatura wody, 33,36 i 38 C, potem sauana i na koniec zimny basen,....oj bylo smiesznie, bo szybciej z tamtad wychodzilysmy niz wchodzilysmy,...
Poza tym 3 baseny z biczami ( BARDZOOOMOCNEE) i jakuzi.
Po sniadaniu zadecydowalysmy, ze wlasnie tam spoedzimy przedostatni wolny dzien, wiec od 11 rano moczylysmy sie tam razem z Sara,....tylko my dwie,...
Wieczorem za to bylo juz okolo 5 osob w tym jedna pani, no i oczywiscie juz sie nie da wejsc do sauny, bo siedza nago kolesie,....
niby kraj bardzo otwarty, a jednak to i tak faceci rzadza i widac to na kazdym kroku,...
Stwierdzilysmy, ze musimy tam czesciej przychodzic, ale rano, zeby miec cale SPA dla siebie, ...
panie z Filipin oferowaly nam masaze i roznego rodzaju zabiegi odladzajace, ale te zaczynaly sie od ceny 300zl do nawet 800 za 1h masazu,....
nie wiem co oni tam oferuja w tej cenie, ale domyslam sie, ze moze byc milo....
jak juz bede bogata sprawdze to!!
No, wiec jak pisalam staram sie ladnie przygotowywac do pierwszego lotu, jutro wieczorem tez bede musiala sie troszki pouczyc przed brifingiem, ale mam taki luz, ze do konca miesiaca latam jako dodatkowa sikoreczka w zalodze,...;)
czyli nie jestem teoretycznie za nic odpowiedzialna, oprucz dokladania pomadki na swoje usta!!
To musze robic, bo za to mi placa,....
Ale nawet obsuga pasazerow, nie mowie o sprawdzaniu bezpieczenstwa, itd nie nalezy do moich obowiazkow,....mam sie przygladac i UCZYC!!!
Chyba tyle mam dzisiaj do powiedzenia, ksiazki nie skonczylam czytac, rozprasza mnie duzo rzeczy,...jedna z nich jest mysl o Malym Stanislawku, kiedy On w koncu sie pojawiiiii.......
buziaki, jak cos wymysle ciekawego, lub zauwaze rzecz gonda mojej uwagi, na pewno wklepie tutaj,...jak bedzie mi dobrze, albo zle tez zanotuje,....
buziak
P.S.
Przypominam Wszystkim, ze niedlygo mam imieniny, dlatego tez wszystkie prezenty bezalkoholowe oraz listy milosne prosze przesylac na ten adres:

MALGORZATA WOJCICKA
Cabin Crew Dep.
P.O.BOX 35566
Abu Dhabi
U.A.E.
P.S.II
Mamus podaje na blogu adres, zebys nie szukala, co sie znaczy, ze prezentow od reszty ludzi nie przyjme,...

No comments: