Saturday, September 15, 2007

15 wrzesien2007r.
mialam isc do kina z Sara na "Rush Hour3", cos mi sie wydaje,ze to nie moj klimat, ale Jej obiecalam juz od tygodnia, ze pojde, wiec pojde!
Dzis akurat Sara ma jakies zajecia wieczorem w kosciele, wiec nie mogla, a ja tymczasem skorzystalam z propozycji Mary zaplaty za korzystanie z mojego pokoju jako kafejki internetowej,...;)
Mary ostatnio nie mogla znalezc netu u siebie w pokoju, a u mnie swietnie sciaga, wiec wypozyczylam Jej pokoj, a dzis zaplacila w naturze,...
oj bylo milo, te hinduski naprawde potrafia zrobic niesamowity masaz glowy!
pewnie zaraz polowa z Was uzna, ze jestem zboczona, no trudno jestem, ale tak serio zawsze jak mam okazje robie sobie takie masaze olejami w Indiach.
Od razu tez zatesknilam do Pinki, bo w Bahrajnie to Ona jak byla w dobrym humorze zawsze mi je robila!
No wiec poplotkowalysmy z Mary, ja siedzialam na poduchach, a Ona masowala mi czache, popijalysmy cole i rozmawialysmy o naszych Rodzinach, kolejnych lotach i o tym co zamierzamy kupic ja w Londku, Ona w Bangkoku, bo tam mamy pierwsze loty.
Teraz weszlam do pokoju, mialam dokonczyc ksiazke pozyczona od Esther, ale jakos mi sie nie chce, wiec Wam pomarudze!
No pisalam ostatnio, ze ciezki tydzien przede mna, rzeczywiscie byl ciezki, ale dalam rade!!
Tylko nie wszystko wyszlo, bo chcialam zrobic niespodzianke i podleciec do Polszy w piatek, ale sie nie udalo,...nie wazne przylece w listopadzie,....a teraz caly tydzien, az do czwartku leniuchuje....;)
plaza, basen, silownia, moze decha w Dubaju,.....a cos panny wspominaly o safarii, moze udaloby nam sie zebrac i pojechac na safarii, tam podobno mozna tez pojezdzic po piachu na desce,moze byc ciekawie,zobaczymy,...
Nie o tym chcialam pisac,...
Mialam chwile wolna i obejrzalam oststnio film przywieziony z domu "samotnosc w sieci", gdybym wczesniej nie czytala ksiazki, chyba bym nie wiedziala o co chodzi, takze nie polecam,...
chociaz musze Wam powiedziec, ze sklonil mnie do refleksji,...
Kurde, czy ja mam pisac o tym co teraz mysle, przeciez to jest moje, a w internecie nie ma prywatnosci,...no ale chyba pisze, nie mam z kim teraz o tym pogadac, to moze kiedys przeczytam co czulam w tej chwili,...wiec powiedzmy, ze pisze dla mnie samej,...
Czytam jeszcze niezla ksiazke, ale tytulu nie zdradze, bo niektorzy uwazaja ja za przereklamowana, a podobno wsrod gwiazd to juz fobia jest na nia,....
dla mnie rzeczywiscie troche niektore rzeczy sa zbyt oczywiste i nie trzeba az o tym pisac ksazki, ale dla Amerykancow, z calym szacunkiem dla tego narodu(ja ich lubie;) to moze byc wyznacznik jak zyc,...
No wiec po tej ksiazce i filmie, stwierdzam, znowu pewnie to samo, ze to my decydujemy o naszym jutrze!
A wkurzam sie tylko na nasze spoleczenstwo i wychowanie, jakiemu i ja bylam poddana, ze niektorych rzeczy nie mozna, nie wypada, albo jest dla innych,...
np szczesliwe zycie, praca za odpowiednio wysokie zarobki, czy prawdziwa milosc, a nie przywiazanie do partnera,...
Mozna sluchajcie, mozna to wszystko miec!
ale jak nam kazdy bedzie powtarzal, ze to jest zarezerwowane dla kogos innego, "lepszego"?? to nigdy nasze nie bedzie!
I wlasnie za to uwielbiam Amerykancow, oni zawsze nosza glowe do gory chociaz czasami naprawde nic w niej nie ma!
Ale wlasnie tak trzeba!
Uwierzyc w siebie, bo wiara czyni cuda!
Oj juz sie pogubilam o czym chcialam pisac, ...moze dopowiem, ze ogladalam wczoraj na MTV slub BAMa Margera, tego od CKY no i musze powiedziec, ze bardzo mi sie podobal, bo koles zrobil dokladnie tak jak chcial!
Mial ochote zaprosic zespol, ktory gral troche mocna i glosna muzyke-ZAPROSIL! tylko dziadkom rozdawano zatyczki do uszu,...;), ale sie smialalm z tego.
Wlasnie jak ja bede wychodzic kiedys za maz chcialbym nie patrzec na to kogo trzeba zaprosic i jak trzeba sie ubrac, czy zaprosic 'Boysow", czy "Milano",
...ludzie,....wybory,....co mozna, a co trzeba
kurcze to dotyczy sie calego naszego zycia, ...
mozemy zyc tak jak chca nasi rodzice, albo.....pani w szkole, a mozemy zyc tak jak my chcemy i byc szczesliwi!
Powiem Wam tez, ze przychodzi mi od czwartku jak sie obronilam taka mysl, jak jakies 2 lata temu bylam w Dublinie i nie wiedzialam co zrobic ze swoim zyciem, czy pracowac dla beznadziejnej lini lotniczej, gdzie czulam, ze sory,ale ani ja tam szczesliwa nie bede, ani sie nie wzbogace, czy zrezygnowac z tego wszystkiego, z tych prawie 2 miesiecy bezustannej nauki, nie mowiac o zainwestowanych pieniadzach itd.
I wtedy jak tak przez tydzien podejmowalam decyzje, bo wiedzialam tylko tyle, ze chce latac, jedna z lasek mi powiedziala:
" nad czym Ty sie zastanawiasz dziewczyno, przeciez juz dalej nie zajdziesz, nigdy nie bedziesz latac w emiratach,...."
oj utkwily mi te slowa w glowie, ....nawet nie chcialabym jej teraz spotkac i powiedziec, ze nie miala racji, bo ja mam satysfakcje dla mnie samej, ale to wlasnie wynika z tego, ze uwazamy, ze te najlepsze rzeczy nie sa dla nas, albo nie wierzymy moze w siebie!
Ja wtedy, oczywiscie powiedzialam, ze dlaczego nie, bo w niczym nie jestem gorsza od Emirate's crew,....ale chyba sie tylko zasmiala,...
no...i jak odbieralam swoj certyfikat i licencje latania w czwartek przypomnialo mi sie to i czulam sie bardzo dumna z siebie!
Ze k...nie mama i tata zaplacili za egzaminy, albo sasiad zna kuzynke rektora, tylko sama wykulam i bylam wystarczajaco dobra, zeby odebrac ten certyfikat!
Co prawda to nie Emirates Airlines, ale te dwie linie sa porownywalne,..a wrecz rewalizuja mocno, bo Etihad sie stara o 7*...wiec maja byc lepsi!
sie zobaczy, ja im w tym pomoge, ale jak bede widziec tam lepsze warunki pracy dla mnie i konkurencja uzna moja barwna osobowosc za wystarczajaco interesujaca dla niech, sprobujemy jak bym wygladala w piaskowym uniformie,...
Narazie musze Wam powiedziec jestem bardzo dumna ze SWOJEGO SZAREGO i chociaz jeszcze sie nie nauczylam jak nosic kapelusz, to dobrze sie w nim czuje,...
'wiem, ze jeszcze chce kiedys polatac w czerwonym, bo dobrze wygladam w tym kolorze;)...poza tym Rysio Brandson (wlasciciel Virgin Atlantic)to musi byc niezly herbatnik i chcialabym Go poznac,...
ale to takie moje marzenia male,...a narazie gojda odpoczywaj ten tydzien, zbieraj sile i energie zeby zmienic droge widzenia swiata, no i badz dumna z tego, ze nosisz barwy Etihad...
buziak

No comments: