Thursday, September 6, 2007

06wrzesnien 2007r (czwartek noc, juz 7wrzesien)
napisze wreszcie troszke, bo juz dawno sie nie odzywalam, ale mam usprawiedliwienie,...te foty ponizej i zdane 2 egzaminy z Airbusa330 340-300,500,600 na 97,5% !!!!!
TAK!
Boze w zyciu nie mialam takiej satysfakcji, po pierwsze, ze weszlo mi do glowy to wszystko, po drugie, ze oprocz testow jako jedna z nas dwoch w 16osobowej grupie napisalam 4 diagramy gdzie i ile jest np. gasnic, czy dodatkowych kamizelek ratunkowych dla niemowlat w 4 rodzajach samolotow bez zadnego bledu!!
No i tu pomogl moj scicly umysl i polibuda;)
Poza tym wiadomo, tzn kto mnie zna ten wie, ze ja jestem leniem, nie umiem i nie chce mi sie uczyc, przeciez na studiach zamiast na egzamin z ekonomiki chodzilam do Pani Ani do fryzjera,...
nie wiele sie zmienilo, bo sluchajcie hotel sie okazalo w ktorym mieszkalysmy byl przepelniony i nas (nie wiem czemu) przeniezli na 2 noce do innego,..alez sie wkurzylysmy, bo wiecie pakowac sie, rozpakowywac,...ale napisalysmy skarge do Etihad, nie wazne, hotel nie byl najgorszy,...http://www.shangri-la.com/en/property/abudhabi/shangrila, a tak serio, o kurcze straszny wypas,....nie wiem juz sie nie odnajduje w tych gwiazdkach, ale myslalm, ze ten co znowu tu mieszkam jest super, otoz nie Kochani, Le Meridien jest po tamtym sredni, oj bardzo sredni,....;) alez czlowiek latwo sie przyzwyczaja do luksusu...
Sluchajcie lazienke mialam okolo 30m wanna w ktorej moglam plywac, obok bylo pomieszczenie z prysznicem z podwojnym sufitem , moglam brac normalny prysznic, lub lecial tak jak deszcz z calego sufitu,..piekne,...pozniej przechodzilo sie do oddzielnej toalety i lustra na cala sciane, to wszystko byl moj pokoj kapielowy, zasuwany ponad 3m drzwiami,...a najbardziej mi teraz chyba brakuje muzyki w zazience, bo mialam tam zamontowane glosniki i moglam sobie regulowac jak glosno chce jej sluchac i krory kanal podczs np jak robie siku, albo sie kapie,...tez tak w domu swoim kiedys zrobie!
No nie mowie o sypialni, lozku, basenie przed szklana sciana sypialni,....powiem za to o sniadaniu, bo to byla moja ulubiona czesc dnia, zaraz po plywaniu, gdzie ratownik stal prz mnie z 2 recznikami i czekal, kiedy wyjde z wody, zeby mi je podac,...az mi szkoda tych ludzi bylo, mowie spko, nie musisz tu tak stac, ...ale podobnoa musza,...
Wiec wchodzimy z Sara oczywiscie na sniadanie, a tu 2 raj,..boze nie wiedzilam co jesc, nic mi sie nie chcoalo i wszystko!
To tak [pieknie wszystko wygladalo, mieli takl niesamowita porcelane w przezoznych ksztaltach, ze moglabym tam tylko stac i patrzec,....no wiec wchodzimy, reszta dziewczyn juz tam byla, a Sofia krzyczy, a widzialyscie fontanne z czekolady??
Ze co?? -pytamy
Tak mieli 2 4poziomowe fontanny z mlecznej i gorzkiej, a drugiego dnia mlecznej i bialej czekolady,...pieknie to wygladalo, a zamaczane w niej truskawkie smakowaly jeszcze lepiej,...;)
podalysmy nr naszych pokoi proszac, zeby nam je tam przeniesli,...
nie przeniesli!;)
No ale szybciutko dokoncze, byl ciezki tydzien dla mnie, ale do przodu zdane egzaminy;), spalam po 5h na dobe, red bull i kucie na plazy, zeby nie tracic slonca!
Jutro mam weekend 2 dni wolne, chce sie wyspac, isc do kosciola i spa...

Shangli-La Abu Dhabi
z mojego lozka szlam prosto do basenu w ogrodzie










Sara zrobila mi zdjecie ze swojego balkonu jak sie "uczylam" inna sala w hotelu z restauracja chinska



SLYNNA FONTANNA




a tak wygladalo nasze sniadanie truskawki zanurzane w fontannie z czekolady...

w srode cala grupa bylysmy w Dubaju, gdzie mialysmy zajecia(Boinga777)

No comments: