Sunday, September 9, 2007

09 wrzesnien 2007r.


tu Frea i Beti na lekcji






...Dzisiaj zdalam ostatni egzamin z "safty" , czyli narazie koniec nauki o tym co slysze i widze jak dzwoni do mnie Kapitan, a co slysze jak jest pozar w toalecie, albo gdzie i ile mam gasnic,....koniec, az do pierwszego lotu...
Lian, ta Chinka co ja wyklinalam okazala sie spoko babka,..no bylo ciezko nam ja zrozumiec momentami, ale jednak pomogla jej praca we wkladaniu wiedzy do glowy!
Wystawila mi tez same dobre oceny;)....
nie wypada sie chwalic, ale sie pochwale!
Na poczatek powiem, ze jestesmy oceniane przez poszczegolnych nuczycieli kazdego dnia, ja mam np minusy, bo pierwszego dnia mialam buty, ktore nie bylly"biznes smart", no oczywiscie dostalo mi sie za bransoletki, aha i mam jeszcze jeden za to, ze jestem spokojna i malo mowie,... o ten chyba powinnam powiesic na scianie, chcialabym zebym mniej mowila czasami,...
No, nie wazne babka byla jakas u nas raz na lekcji, ja nie wiem, widocznie mnie nie interesowal temat, albo myslalam o kims,....i nie mowilam...
Dzis Lian napisala o mnie, uwaga chwale sie:
+ mila, pomocna, bla, bla usmiechnieta, wspolparacuje z grupa swietnie, to klasyki, ale mi sie podobal najbardziej komentarz na temat tego, ze bardzo pomagam kolegom no i napisala tu o tym, ze podczas ditchingu pomagalam laskom z plywaniem,...to bylo mile,...aha jeszcze podobal mi sie komentarz, ze szanuje ludzi,...(Very rispectfullllllll;).....
Od dzis tez zaczelam "cabin service" czyli ucze sie jak sie zwracac do Was na pokladzie, jak sie ladnie usmiechac i jak podawac kawe po arabsku...
Od dzisiaj tez zaczelysmy nosic uniformy,...;) zaprojektowane przez jakiegos Wlocha z guziczkiem zlotym przy zakiecie i fajnym, choc niezbyt wygodnym kapeluszem!
Zobaczcie sami, fotki powyzej....

2 comments:

zosia said...

w tym komentarzu moge zacytowac tylko dawne nasze powiedzonko,,Caly Lublin podskakuje ze szczescia,,Jestesmy dumni - gratulacje

McDucha said...

Gosia - podpisuję się pod słowami poprzedniczki... Jesteśmy strasznie dumni z Ciebie!!!!!! Jesteś wielka :)