Wednesday, August 22, 2007

22 sierpnia 2007r.
No to teraz dla odmiany siedze w "uniform store" Etihad, przymierzamy uniformy i tu jest 2 kompy z netem, to sobie uzywam,...pomierzyli mnie itd,...
popisze Wam jak mi tutaj w ogole.
Wiec warunki jak pisalam sa super, mieszkamy w centrum Abu Dhabi, w hotelu 5*, mamy plaze prywatna, baseny, silownie, wszystko oki, rano wstaje o 6.30 jemy sniadanie i o 7 wioza nas do szkoly.
W klasie jest nas 14, zajebiste laski z Keni i Etiopii, dzisiaj to juz tak sie smialysmy z jedna laska, ze az ona spadla z krzesla w klinice medycznej, sa naprawde fajne.
Reszta to dziwy w pelnym tego slowa znaczeniu, z Maroko, Rumuni, nie gadam z nimi za bardzo, bo nawet nie chce.
Cwane stare baby, 7,8 lat lataly z Gulf Air i teraz im sie duzo wydaje, ...
no nie wazne
brakuje mi netu, bo jak pisalam jest cholernie drogi, ale wczoraj z Esther z Keni, probowalysmy roszyfrowac hasla hotelu i pokrasc...niesety nie psozlo, ale dzis sie uda!;)
ide po poludniu na silownie, potem cos poczytam i spac, jutro mam wy[plate na jedzenie...potem piatek wolny
W nastepnym za to tygodniu mam niezly zamiernicz, bo robimy w 4 tygodnie program z 7, wiec podobno trzeba bedzie kuc.
W piatek namawiam laski, zebysmy pojechaly na deseczke do Dubaju, ale sama nie wiem, czy pojada, bo dla nich to zadna atrakcja, jak nie trudno taksowki tutaj sa strasznie tanie, jedne z najtanszych na swiecie, wiec najwyzej pojade sama!
Aha oczywiscie na mojej liscie zapomnialam jest coraz wiecej pozycji, kurde zapomnialam ladowarki do aparatu..;( i chcialam kupic, ale kosztuje 300zl, wiec nie kupie, chyba przywioze z polski, a narazie pan ze sklepu Hindus, ktorych nie cierpie sam zaoferowal, ze mi naladuje, wiec zoastawilam i wlasnie dzis musze odebrac.Aha powiem Wam, ze wcvzoraj byly niezle jaja, bo przez 8 godzin uczyli nas jak sie malowac......tak myslalam, ze to juz umiem, a okazalo sie, ze nie!
musialam sobie wczoraj kupic jakies cudo do malowania kresek i chyba od jutra wstaje 30minut wczesniej, zeby to robic......(wiedzisz Kejti...wreszcie sie tego naucze;)
Jesli chodzi o nasz wyglad no i w ogole caloksztalt sa bardzo wymagajacy, ale to dlatego, ze Etihad chca byc pierwszymi liniami na swiecie 7*, wiec musimy byc idealni....pod kazdym wzgkledem, wkurza mnie to bo ja nie jestem i nigdy nie bede, ale no trudnoooo
Wiem, ze moze to i dobrze, ze tak wymagaja, bedzie nam lepiej, no i staniemy sie naprade pprofesjonalistkami, GA to przedszkole w porownaniu z Etihad, tutaj nawet nie moge uzywac telefonu w uniformie, jesc w uniformie, i jak mam tiorbe miec soakowana tesz mnie ucza,...dobra koncze, bo dziwy z Maroko dziwnie na mnie patrza..a niechs e tez pouzywaja kompa, buzka 3mcie kciuki

No comments: