Tuesday, August 28, 2007

28 sierpnia 2007r.
znowu po 24, wiec juz 29ty,...o 23 dzisiaj skonczylam zajecia, dzis mialam egzamin praktyczny z pierwszej pomocy. Poniewaz Mama zaszczepila mi ze trzeba pomagac innym, a piguly zawsze jakies tam sie kreca w domu, dlatego tez idealnie go zdalam, a pani instruktor byla pod wrazeniem mojego CPR, czyli tych uciskow, 30, 2. no i tu pomogly miesnie;), nareszcie po raz ktorys w zyciu ciesze sie, ze moja waga wskazuje wiecej niz 42 kg...oj duzo wiecej,..;)
no wiec dotarlam padnieta do pokoju w hotelu, brzuch mnie bolal od smiechu, bo w autobusie strasznie sie smialysmy z Sara (miss Figi), a teraz randkuje na gg, ale padam wiec pewnie niedlugo,...
mam dla WAs smieszna historie co stalo sie dzisiejszej nocy w hotelu, ale nie mam sil i koperta gg swieci sie na zolto, wiec innym razem, aha dostalam dzisiaj komentarz od....yyy Zbyszka, moge mowic tak nie wiem, chyba tak, Zbyszek byl moim wykladowca na polibudzie, tylko ja chyba nie chodzilam na wyklady,...wiec moze dlatego nie znamy sie za bardzo,.....ale bylam raz z yyy Panem Zbyszkiem, zostane przy Zbyszku, ....na Targach Poznanskich i musze powiedziec, ze koles zrobil na mnie pozytywne wrazenie, bo po pierwsze byl wyluzowany, a po drugie chcialo mu sie pracowac, sam wszyko zorganizowal, itd, no ale nie wazne. Pamietam Zbyszka za to bardzo dobrze, bo bylam kiedys z Krzyniem na jego wykladadzie na polibudzie na temat jak tam otwierac firme, itd,Madzia nam polecila ten wyklad. No i wtedy po tym wykladzie -zupelny szacunek do tego Pana ...
Facet jak kazdy z nas noralny koles, a zaszedl w swoim zyciu dzieki ciezkiej pracy i wytrwalosci bardzo daleko. Nigdy nie zapomne jego zdania, jak mowil, ze mial wybor pracowac tam skad pochodzi w mleczarni,( czy cos takiego), czy ryzykujemy i moze uda sie cos wiecej ,...;) no i super udalo sie!!
Gratuluje Panie Zbyszku,...yyyy Zbyszku!
Mysle, ze tym pomogles wielu ludziom, pamietam jak pokazywales zdjecia Cieniasa, ja Jego tez zawsze uwazalam za zdolnego czlowieka i tez pewnie nie latwo mu bylo opuscic rodzinny Looblyn i wyjechac. Mysle, ze podobnie jak Tobie, czy mi gdzie myslalm, jechac za 7 nieznanych gor i morz, czy pracowac w sklepie Spolem??
ale dzieku Bogu znalam siebie na tyle, ze wiedzialam, ze nie wytrzymam w sklepie Spolem 12h dziennie, wiec wlasciwie wyboru nie mialam,...z czego sie ciesze,...
Takze bardzo dziekuje za ten wyklad, bo mysle, ze pomagasz tym nam mlodym ludziom szukajacym celu i przykladow ludzi, ktorzy sami odniesli sukces!!
No tyle pochwal,..od razu mowie, ze pisze to bezinteresownie, bo studia juz skonczlam,...;) a dyplom z 4 gdzies lezy w domu w szufladzie,....
padam sluchajcie chce sie podzielic wrazeniami dnia, ale nie mam sily, Romeo tez mi juz zasnal, wiec ide i ja, dobrej nocy; do jutra

2 comments:

Zbig said...

hmmm, tej mleczarni nie pamietam :), ale reszta bliska prawdy... dzieki za PR.

Korzystam z Twoich fly-refleksji na zajeciach. Dolaczylem Cie do ekskluzywnego grona: TC, M&M's i paru innych aktywnych studentow, na ktorych sie kiedys natknalem, a na ktorych trudno sie teraz natknac w Polsce. Gosia, czy moge upublicznic namiary na Twojego bloga (np. 300-400 osob rocznie)? Mysle, ze powinnas juz zaczac pisanie ksiazki typu "zwariowane zycie na skrzydlach" :) - bestseller jak nic... Tak trzymaj! Z.

gojda said...

...musze powidziec,ze troche sie boje upubliczniania mojego bloga, bo jest tam bardzo duza czesc mnie,a ja wiem,ze popularnosc i slawa nie sa wcale takie fajne;),...no, ale jesli zdecydowalam sie na jego pisanie i ktos to w dodatku czyta,to chyba musze powiedzec "B",...wiec tak Zbyszku, mozesz upublicznic namiary na mojego bloga. Zobaczymy, co bedzie,... moze sie wydarzy w moim zyciu przez to cos nowego, a jesli komukolwiek w czyms moje wypociny pomoga,to bedzie mi milo.pozdrawiam-gosia