Wednesday, August 29, 2007

MATAKO MZURI-ESTHER
30 sierpnia 2007.noc,...

ze szkoly weszlam do pokoju razem z Esther o 23
z groszami, teraz jest pierwsza w nocy, chyba nie mam nawet na prysznic, tylko zmylam makijaz w czasie jak Esther opowiadala mi historie swojego burzliwego zycia,...fajna laska, w autobusie to juz stalo sie wrecz rytualam, ze siadamy obok siebie po szkole i plotkujemy, droga zajmuje nam do szkoly okolo 20,25minut, a kiedy jestesmy juz w hotelu i koles otwiera nam drzwi nie mozemy przestac rozmawiac, wiec juz ktorys raz albo konczymy pogaduchy na pomaranczowych fotelach na pietrze, albo u ktorejs z nas w pokoju,,...dzis jeszcze Sara, wariatka "molestowala" biednego kierowce z Bangladeszu, a ten biedny nie wiele rozumie po anglielsku, wlasciwie to ja slyszalam jedno slowo z jego ust"finiszzz" po tym jak wchodzimy do samochodu,...tzn pyta, czy juz jestesmy wszystkie ;)
Dzis Sara usiadla obok niego i prubowala flirtowac w jezyku bengalskim, oj uwielbiam Ja !!
No duzo chce poopowiadac, ale znowu nie mam sily, ale do jutra przynajmniej polowe zapomne, wiec szybko cos popisze!
Po pierwsze zdalam egzamin teoretyczny, 50 pytan, zrobilam 5 bledow,....glupich, bo raczej byly podchwytliwe pytania, no ale ciesze sie, ze zdalam, bo musze powiedziec, ze sporo bylo tych chorob objawow, nie mowiac o lekarstwach, ktore sie zupelnie nie pokrywaly z tymi, ktorych uzywalismy w GA. (nie dotyczy panadolu).
Chyba jestem z siebie dumna, bo w Polsce malo komu udalo sie we mnie wlozyc tyle wiedzy ile tej Pani doktor Noli z Sudanu przez 3 dni! za co jej chwala i szacunek!!
W nagrode razem z Sara kupilysmy sobie na lunch po galce lodow, ja wzielam kukisowe(z ciachami;), Sara karmel,....
no dobra popisze szybko zanim zasne, co sie dzialo wczoraj w hotelu,....
Wiec,....
Rano we wtorek biegne szybko na gore z basenu, zeby sie przebrac, a tu spotykam Pam(Filipiny), zaspana szla na sniadanie i mnie pyta, czy slyszalam alarm itd,...ja nie wiem o co chodzi, cos mi laska tlumaczy, ale mowie jej, ze pozniej na sniadaniu pogadamy,...
Prysznic, schodze na sniadanie, a tu juz wszystkie panny mowia o tym co sie dzialo w nocy,...
najlepsza w tym wszystkim byla Esther, krzyczy na mnie:
" Gosia why u did't pick up the phone??? I was calling U !!!!"
Pytam, ze co o czym Ty mowisz,...
No i zaczynam historie,...aha dodam jeszcze, ze po tym Jej telefonie pokochalam Ja chyba mocniej,...mysle, ze zyskalam nowa przyjaciolke,...tym razem z Keni.
Od razu mowie, ze Was dziewuchy tez kocham, (nie dotyczy wszystkich) i to nie jest tak, ze Ona zajmie miejsce ktorejs z Was, po prostu Esther nadaje na tych samych falach i pokazala, ze na bezludna wyspe zabralaby mnie,...;)
Mowiac o przyjacielach, tesknie mocno do Pinki, bo nie mam z Nia kontaktu ostatnio mi pisala 2 tygodnie temu,...;(
dobra opowiadam:
A wiec wtorek noc hotel Le Meridien Abu Dhabi http://www.starwoodhotels.com/lemeridien/property/overview/index.html?propertyID=1899&EM=VTY_LM_abudhabi_1899_overview godzina 3 w nocy, a w recepcji okolo 30 osob w pizamach i jedna laska z Kanady o imieniu Kathrin, krzyczy, zeby wszyscy usiedli na podlodze i czekali na dalsze komendy, jest wsrod nich moja Esther i Pam, do nich mowi
Wy zabierajcie swoich najblizszych i tez sie ewakuujcie,...Pam podobno przytakiwala zdziwiona nie wiedzac o co chodzi, a Esther zlapala telefon z recepcji i dzwonila do mnie, zebym tez sie z nimi ewakuowala,....(ja nic nie slyszalam, bo spalam)...
Juz wyjasniam okolicznosci,...
Sluchajcie laska, ta Kathrin podobno nie spala 4 noce, wiecie Kanada roznica czasu, itd, poza tym nigdy nie latala, jak my i wlasnie zaczela trenning safty. Mieli zajecia jak ewakuowac ludzi z samolotu, no i chyba cos jej sie poplatalo w glowce, bo Ona tez ewakuowala, ale ludzi wlasnie z naszego hotelu, o 3 w nocy, bez zadnych przyczyn,...
Stukala, czy wrecz podobno walila do drzwi i mowila, zeby wszyscy zeszli na dol i sie ewakuowali,...
ja spalam mam pokoj na innym pietrze i nic nie slyszalam, a kochana Esther, blodnyna(chociaz jest czarna) pomyslala, ze kogo ma zabrac ze soba, no Gosie...;)
no i to mnie tak wzruszylo, ze jest taka kochana,...w szkole sie niezle wszyscy brechtalismy, Sara strzeliala focha, ze do Niej nie zadzwonila, ja zalowalam, ze mnie tam nie bylo z kamera, (Sara nawet chciala pogadac z ochrona,zeby dali kasete;)...
a tak naprawde, to mi szkoda tej Kathrin, bo cos musialo sie jej stac, nie wiem, z a duzo nauki, stres,...odwalilo lasce,...
W kazdym razie, dzis po wczesniejszych badaniach w szpitalu, stwierdzili, ze jest wszystko oki, ale nie bedzie juz latac; przynajmniej w barwach Etihad, bo wlasnie dzis odleciala spowrotem do Toronto,...
Smieszne, smutne, ale tez jak zawsze ja patrze na pozytywy, laska byla naprawde dobra, w okolo2,czy 3 minuty ewakuowala cale pietro hotelu,....
podobno tez wlasnie w recepcji jak siedzieli ludzie na podlodze i sluchali jej komend, obsluga hotelu stala i nie wiedziala co sie dzieje wchodzil jakis nowy gosc hotelowy-Japonczyk i Kathrin do niego krzyszala, na podloge, nie ruszaj sie siadaj na podloge, koles stal ja wryty nie wiedzac o co chodzi,...
oj smiesznie musialo to wszystko wygladac, ale raz jeszcze mowie, ze smutne troche, no i nie bede chyba sie uczyc poza klasa, bo po co? zebym jutro zrobila ditching o 4 nad ranem,....

1 comment:

Zbig said...

I Ty sie dziwisz, ze warto, aby inni tez poczytali Twoje historie? Przeciez to sie czyta jak ksiazke przygodowa - podroze, inne kultury, gagi, komentarze.... pozdrawiam, Z.